בני ברק הופכת לבריאה: "שבתי החולים יהיו רק לשמחות"

יוסי אשר No Comments on בני ברק הופכת לבריאה: "שבתי החולים יהיו רק לשמחות"
23:00
27.04.24
אתר קול חי No Comments on פרק ביצועים אחרון: אלו הקלידנים הטובים שיעלו לשלב הבא • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

עיריית בני ברק ציינה את כניסתה לברית ערים בריאות בטקס חגיגי שנערך בסיום יום סיור של סגן שר הבריאות יעקב ליצמן בעיר.

באירוע נאם ראש העיר חנוך זייברט והציג את חזונו לעיר בריאה שבה בתי החולים וקופות החולים ישמשו רק לשמחות. הוא הודה לקופות החולים – שהגיעו לאירוע בהרכב מלא – על ההשקעה הרבה שלהן בתושבי העיר ובשמירה על בריאותן.

עוד אמר ליצמן "בשם משרד הבריאות אני מודה כי טעינו והמשרד קיפח במשך שנים את מעייני הישועה. אנו עומדים לתקן זאת ונתתי כבר הוראה להוסיף מיידית מיטות". בנאומו סיפר ליצמן: הוריתי להוביל החלטה לחייב כל בית חולים בישראל בהפעלה ורכישת מכשיר MRI. בנאומו בישר לציבור כי נתן הוראה שטיפות החלב בבני ברק יפעלו עוד יום נוסף בימות השבוע בשעות אחר הצהריים.

אנקדוטה מעניינת הייתה באירוע כאשר פרופ' זאב רוטשטיין השתתף בטקס ערים בריאות שעה קלה לפני אישור דירקטוריון הדסה את מינוי כמנכ"ל. ליצמן בנאומו רמז על כך, ואף הבטיח תוספת מיטות למעייני הישועה. "איני רוצה להגיד פה תארים לכולם, יש פה אנשים שלפני ואחרי הנאום לא יהיו באותו תפקיד" רמז ליצמן לפרופ' רוטשטיין שנכח באירוע.

חבר מועצת גדולי התורה הג"ר יצחק זילברשטיין אמר במסגרת שיעור קצר שנשא בפני המתאספים; אני קורא לראש העיר ולסגן שר הבריאות – להכניס למערכת החינוך העירונית כללי אכילה בריאים ונכונים, לקידום הבריאות. הוא דיבר על מדורות העשן בל"ג בעומר ועל כך שאין מספיק מודעות לזהירות בדרכים אצל ילדים העיר.

"זכה ראש העיר לעמוד בראש עיר של תורה והתושבים כולם מודים לו על עבודתו המסורה" סיים הרב זילברשטיין את נאומו.

 

DSC_4847

DSC_4799

DSC_4781

DSC_4740

DSC_4492

DSC_4787

DSC_4861

DSC_4532

DSC_4917

DSC_4905

DSC_8538

DSC_8561



0 תגובות